Ja zuster, nee zuster - Reisverslag uit Perth, Australië van Ellie Leenders - WaarBenJij.nu Ja zuster, nee zuster - Reisverslag uit Perth, Australië van Ellie Leenders - WaarBenJij.nu

Ja zuster, nee zuster

Door: Ellie Leenders

Blijf op de hoogte en volg Ellie

28 April 2014 | Australië, Perth

Na een weekje voor Christine te hebben gewerkt, was zowel Christine en haar vader David tevreden over mijn werk. En ik vond het baantje ook erg tof om te doen. Wat ze deed beslissen om de vaste kracht te ontslaan (waar ze toch al niet zo tevreden over waren) en mij aan te nemen voor onbepaalde tijd.

Zodoende werk ik nu weer voor Christine tot waarschijnlijk halverwege/eind juni, zodat ik mijn laatste ander halve maand voor de westkust, Darwin en Alice Springs kan financieren.

De taken die ik vooral moet volbrengen is persoonlijke verzorging, maaltijden verzorgen en een handje mee helpen in het huishouden. Verder heeft David een huis een Perth en zijn eigen schapen boederij 2 uur land inwaards van Perth. Tevens heeft Christine haar eigen huis in Legde Point, direct aan zee! De drie verschillende huizen waarin we de dagen verblijven, zorgen voor diversiteit. En Christine is een heerlijk mens, erg dankbaar en in voor een grap. Een heerlijke plek dus om even te vertoeven.

In de afgelopen week heb ik nog een altijd dagen vrij gehad, wat me weer richting het hostel in Cottesloe bracht, waar ik samen Boukje, Laura en twee Vlaamse vrinden in traditie onze Koningsdag hebben gevierd. Er was door een Hollandse vereniging een feestavond georganiseerd, met uiteraard Guus Meeuwis muziek en oranje vlaggetjes! Een herdenkwaardige avond.

In de komende tijd zal ik mijn laatste reis door Australie gaan plannen en hierbij zal ik jullie natuurlijk zo veel mogelijk op de hoogte houden!

Ciao

ps. Het aders waarop ik momenteel verblijf is:
Christine Franklin - Ellie Leenders
Postbus 56
6043 Ledge Point - West Australia
Australia

• 28 April 2014 - 09:19

Tet:

Top meis...dat je het zo hebt getroffen!!

• 28 April 2014 - 09:52

Ditta: