Ja zuster, nee zuster - Reisverslag uit Perth, Australië van Ellie Leenders - WaarBenJij.nu Ja zuster, nee zuster - Reisverslag uit Perth, Australië van Ellie Leenders - WaarBenJij.nu

Ja zuster, nee zuster

Door: Ellie Leenders

Blijf op de hoogte en volg Ellie

28 April 2014 | Australië, Perth

Na een weekje voor Christine te hebben gewerkt, was zowel Christine en haar vader David tevreden over mijn werk. En ik vond het baantje ook erg tof om te doen. Wat ze deed beslissen om de vaste kracht te ontslaan (waar ze toch al niet zo tevreden over waren) en mij aan te nemen voor onbepaalde tijd.

Zodoende werk ik nu weer voor Christine tot waarschijnlijk halverwege/eind juni, zodat ik mijn laatste ander halve maand voor de westkust, Darwin en Alice Springs kan financieren.

De taken die ik vooral moet volbrengen is persoonlijke verzorging, maaltijden verzorgen en een handje mee helpen in het huishouden. Verder heeft David een huis een Perth en zijn eigen schapen boederij 2 uur land inwaards van Perth. Tevens heeft Christine haar eigen huis in Legde Point, direct aan zee! De drie verschillende huizen waarin we de dagen verblijven, zorgen voor diversiteit. En Christine is een heerlijk mens, erg dankbaar en in voor een grap. Een heerlijke plek dus om even te vertoeven.

In de afgelopen week heb ik nog een altijd dagen vrij gehad, wat me weer richting het hostel in Cottesloe bracht, waar ik samen Boukje, Laura en twee Vlaamse vrinden in traditie onze Koningsdag hebben gevierd. Er was door een Hollandse vereniging een feestavond georganiseerd, met uiteraard Guus Meeuwis muziek en oranje vlaggetjes! Een herdenkwaardige avond.

In de komende tijd zal ik mijn laatste reis door Australie gaan plannen en hierbij zal ik jullie natuurlijk zo veel mogelijk op de hoogte houden!

Ciao

ps. Het aders waarop ik momenteel verblijf is:
Christine Franklin - Ellie Leenders
Postbus 56
6043 Ledge Point - West Australia
Australia

  • 28 April 2014 - 09:19

    Tet:

    Top meis...dat je het zo hebt getroffen!!

  • 28 April 2014 - 09:52

    Ditta:

    Hoppa! Zustertje;) lekker toucheren haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Down under

Op naar Aussie voor mijn eerste avontuur!

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2014

Viva la Vida

26 Juli 2014

Levenslied

13 Juli 2014

West Best

06 Juni 2014

Handschoenen en schapenhoeden

28 April 2014

Ja zuster, nee zuster
Ellie

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 14015

Voorgaande reizen:

17 September 2013 - 11 Mei 2014

Down under

Landen bezocht: